Інтернет-магазин працює у тестовому режимі, платежі тимчасово не приймаються. Зробити замовлення в Instagram

Обмін та повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право на обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки (отримання товару на відділенні операторів поштового зв’язку та служб доставки, отримання товару у рамках кур’єрської або адресної доставки). Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні та не має слідів використання. Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин. Не підлягають обміну (поверненню) товари належної якості, перелік яких затверджений постановою КМУ від 19.03.94 р № 172.

Покупець, за бажання обміняти або повернути товар в магазин, зобов’язаний зберегти:

  • Фіскальний чек;
  • Повний комплект товару;
  • Цілісність, неушкодженість і всі частини упакування;
  • Ярлики, заводські плівки;
  • Заводські маркування.

Обов’язково власноруч перевіряйте товар при отриманні будь-яким методом доставки або самовивозу на відсутність пошкоджень та повну комплектацію. Ми не можемо гарантувати розв’язання спірних питань на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. При псуванні товару з вини служби доставки одразу ж зверніться до нас.

Процес повернення товару

  1. Покупець попередньо звертається до нас за контактними телефонами або іншими контактами магазину про те, що хоче зробити повернення / обмін купленого товару;
  2. Ми ідентифікуємо Ваше замовлення і додатково інформуємо про правила процедури;
  3. Будь-яке повернення або обмін товару проводитися через доставку «Новою Поштою» або «Укрпоштою» коштом клієнта;
  4. Покупець відправляє товар кур’єрською службою, узгодженою з нами, вклавши до посилки копію чека (рахунку) від нашого магазину, який покупець отримав при покупці, а також заяву про повернення, копію паспорта у формі книжечки (заповнені сторінки), або у формі ID-картки (з обох боків);
  5. При отриманні відправлення від клієнта, ми перевіряємо чи всі правила обміну / повернення дотримані, після чого виносимо рішення, інформуючи про це клієнта телефоном або ж іншим методом, попередньо узгодженим з клієнтом;
  6. Всі витрати на доставку та комісії за грошові перекази при поверненні / обміні товару сплачує покупець;
  7. Перед відправленням товару, будь ласка, ознайомтеся з умовами повернення / обміну відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Якщо всі умови обміну або повернення товару дотримані, ми здійснюємо обумовлений обмін товару через доставку службою «Новою Поштою» або «Укрпоштою» коштом клієнта, або ж заздалегідь обумовлене повернення товару до нас як продавця та грошових коштів покупцеві зручним йому способом (або тим самим, яким клієнт скористався, купуючи товар).

Якщо товару для обміну немає в наявності

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, Ви можете:

  • придбати будь-який інший товар з асортименту магазина (з перерахунком вартості);
  • обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару до продажу;
  • повернути виріб і отримати назад кошти у розмірі вартості повернутої продукції.